Klan kraba

Forum klanu Katsuro


#1 2009-04-28 10:52:06

bato3

Sensei

Zarejestrowany: 2009-04-13
Posty: 40
Punktów :   

Jak się rozwijać, w co ubrać

http://img410.imageshack.us/img410/5813/q01.pnghttp://img408.imageshack.us/img408/8117/q02.png
(tu ubrana strażnika magii)












Mam do wyboru te 2 zbroje.
Jak ubiorę tę drugą, to stracę w najlepszym wypadku 20 pkt zwinności.
Ale zyskam na zręczności, charyzmie i zbroi...


-------------------------------------

Ok, to może jednak napiszę trochę tego poradnika. Choć to będzie bardziej log z rozwoju mojej postaci.
Zacznę od tego, że gram bez premium, ale za to dość regularnie, najczęściej w godzinach 8 - 23. (Tak, jestem informatykiem)

Podstawą mojego rozwoju jest handel. Głównie żywnością, czasem kupić tanio, sprzedać drożej. I nie trzymanie kasy na koncie.
Jak Jojojimbo posłuchał mojej rady i zaczął kupować żywność, to od razu było mniej ataków na niego.

Jak już poobracacie kaską i tej przybędzie wam na koncie, to można zacząć się rozwijać. Ja do 10-tego lvl najwięcej pakowałem w charyzmę. 10-18 zacząłem nadrabiać ze zwinnością i zręcznością. Co jest teraz każdy może zobaczyć na obrazku wyżej. (staram się zwiększyć obrażenia)
Ale tak na prawdę, to rozwijałem się pod itemy. (więcej o tym później)

Ale samo pakowanie kasy w trening nie wystarczy. Trzeba zdobyć też dobry sprzęcik.
Ten można albo kupić, albo nie oddać go mnichowi. (Zwyczajnie klikamy: anuluj misję)
"Przedmiot zadania" niczym się nie różni od tego kupionego gdzie indziej. Tylko go sprzedać na rynku nie można.

Ale jaki to jest dobry sprzęcik? Ten bez procentów.
OK, trochę przesadzam, ale już tłumaczę dlaczego. Bonusy liczone są w sposób następujący:

baza + (baza * liczba_procentów / 100) + liczba punktów bonusowych

na 15 lvl baza oscyluje wokoło 20 pkt. A 10% z 20 to 2 (słownie 2). Czyli tyle co nic.

Więc szukajcie itemów które w bonusie dodają 10 do czegoś.

Jak już się ubierzecie, to będziecie widzieć do się jeszcze douczyć. Bo szkoda, żeby bonus się marnował

ps: jakbyście nie widzieli dymka z opisem, jak dobrzy jesteście, to oznacza, że: jesteście bardziej niż super (wytrenowani). A żeby go jednak zobaczyć, to trzeba albo coś zdjąć/ubrać, albo coś podjeść / zażyć potkę.

ps2: to kto się zgłasza, żeby to uporządkować?


Acha, obrażenia nie są najważniejsze. Co z tego, że masz wysokie obrażenia, jak na 1 twój atak przypadają moje 3 (charyzma). Albo i 7. I do twoje ataki dzieją się na 3, mniej więcej równe części: Unik, obrona, atak.
Więc ty raz uderzysz za 32, a ja 7x za 12

Ale żeby tak było, to musicie mieć charyzmę i zręczność ponad przeciętną.

Ostatnio edytowany przez bato3 (2009-04-28 19:24:37)


隼矢参与 - pędy bambusa grające w darta (copirajt by Panda)

Offline

 

#2 2009-04-29 09:42:25

Asaji

Daimyo

Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 58
Punktów :   
WWW

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

Nie wiesz może skąd biorą się te limity na umiejętności ?? Ja mam w tej chwili 52 pkt siły i mimo że awansowałem na następny poziom nie mogę miec więcej (myślałem że to od poziomu zależy, ale nic się nie zmieniło mimo że awansowałem). Podobnie zresztą ze zwinnością, zatrzymałem się na 60 pkt (Z przedmiotów wychodzi że powinienem miec z 70)

Offline

 

#3 2009-04-29 10:09:33

bato3

Sensei

Zarejestrowany: 2009-04-13
Posty: 40
Punktów :   

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

Jasne że wiem

Za każde wytrenowanie bazy za kasę o 2, limit  treningu przez przedmioty zwiększa się o 1. Co do rozwoju przy lvl-ach to wydaje mi się, że limity się zwiększają także. Ale jak dokładnie - to nie wiem.


隼矢参与 - pędy bambusa grające w darta (copirajt by Panda)

Offline

 

#4 2009-04-29 21:52:03

Asaji

Daimyo

Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 58
Punktów :   
WWW

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

To działa

Offline

 

#5 2009-04-30 01:24:19

yojimbo

Taisho

Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 61
Punktów :   

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

Pozwolę sobie dodać jeszcze trochę o obronie. Nie jest to jakaś mega-strategiczna cecha. Oczywiście im więcej tym lepiej, ale jeśli dobierając zbroję macie do wyboru bonusy do cech kontra wysoka obrona skupiałbym się raczej na tej pierwszej (zgodnie z sugestią bato3). Na początku wychodziłem z założenia, że im więcej obrony mam tym bardziej staję się nietykalny. Mylne założenie. Obrona wpływa na zmniejszenie ilości zadanych obrażeń, natomiast nie uchroni nas od trafień. Trafienia przeciwnika mogą zadawać mniej obrażeń, ale częste potrafią bardziej zaszkodzić. Zatem bardzo istotna jest tutaj Zwinność.

Każdy gracz obiera jakąś swoją taktykę. Dlatego ja cenię sobie także wysoki współczynnik zadanych obrażeń. W połączeniu z wysoką Zręcznością (współczynnik ataku) i Charyzmą (ilość ataków) stanowi to dosłownie zabójczą kombinację. Jeśli nie jesteśmy w stanie się skutecznie bronić to siła i skuteczność naszego ataku może przesądzić w wielu potyczkach. Jeżeli dysponujemy słabszą obroną, nasze zabójcze ciosy potrafią rozstrzygnąć pojedynek na naszą korzyść nawet jeśli przeciwnik zada nam więcej obrażeń. W żaden sposób nie jest w stanie wygrać pojedynku (nawet jeśli zadał nam więcej obrażeń) gdy "zbijemy" go do zera.

No dobra. Skąd brać kasę na efektywny rozwój zapytacie? Miałbym prośbę do bato3 żeby zweryfikował to co zaraz napiszę jeśli się mylę. Gdy moja postać była słabsza, zwykle (dla pewności) dobierałem zadania określone poziomem jako łatwe. Kosztują 2 punkty wypraw i gwarantują właściwie pewną wygraną. Tyle tylko, że za te zadania jest niewiele złota, a to także ma znaczący wpływ na naszą pozycję w rankingu (o czym napiszę za chwilę). Moja sytuacja zmieniła się znacząco gdy zacząłem dobierać zadania "średnie".  Nie kiedy mnich proponuje nam skalę zadania, ale poziom już właściwej misji. Przy średnich misjach (3 pkt. wypraw) nagroda za wygraną oscyluje w granicach 2000 sztuk złota. Nie są to zadania szczególnie trudne, natomiast ryzyko jest bardzo opłacalne i znacznie ułatwiające awans. I teraz dwa słowa o rankingu - ilość punktów honoru zależy od zdobytego złota. Przelicznik jest bardzo prosty - ilość zdobytego złota/10=punkty honoru. Zatem już widać, że dobierając łatwe zadanie za 2 punkty wypraw zdobędziemy raptem max kilkaset złota, a to daje nam tylko kilkadziesiąt punktów honoru, ale już za 3 punkty wypraw zdobywamy około 2000 a to daje już ok. 200 punktów honoru. Zatem za całe 12 punktów wypraw wliczając w to nagrody za wykonanie zadania jesteśmy w stanie zgromadzić około 10 000 sztuk złota. Za taką sumę to można i kupić fajny sprzęt i rozwijać szybko cechy. Należy jednak pamiętać, żeby szybko taką sumę upłynnić - to czego nie jesteśmy w stanie wydać, za to kupujemy jedzonko (które świetnie magazynuje kasę) albo wpłacamy na budynek klanu . Bo jeśli mamy mało kasy to farmerzy szybko się nauczą, że żadna z nas farma. Szkoda inwestować czas na gościa, który przynosi raptem parę sztuk złota. TO TAKŻE BARDZO ISTOTNA INFORMACJA NA PRZYSZŁOŚĆ GDY BĘDZIEMY TOCZYĆ JAKIEKOLWIEK WOJNY!!! Zwykle zasady prowadzenia wojen mówią, że za zaliczony atak uznaje się taki, który przynosi 100 i więcej złota. Postarajcie się zapamiętać.

Offline

 

#6 2009-04-30 13:07:52

bato3

Sensei

Zarejestrowany: 2009-04-13
Posty: 40
Punktów :   

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

W zasadzie wszystko, co zostało powiedziane przez yojimbo jest prawdą. Jeszcze całkiem niedawno zgarniałem ze średniej wyprawy 3k golda. Ale teraz coś mi nie idzie. (na 4 wyprawy wygrywam tylko 1)
A powód, to pewnie to, że mi bardzo spadła zwinność...

A, najlepiej zarabiało mi sie na lvl 17-18


隼矢参与 - pędy bambusa grające w darta (copirajt by Panda)

Offline

 

#7 2009-04-30 15:00:24

Miruki

Jishin

10852420
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 68
Punktów :   

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

Mam małe podejrzenie odnośnie itemów z wypraw. Prosiłabym o zwrócenie uwagi dla potwierdzenia bądź zaprzeczenia tej teorii. Wydaje mi się, że itemy wypadają dużo częściej, jeśli doprowadzimy przeciwnika do stanu >>terminalnego<<. W sensie jeśli zabierzemy mu prawie całe punkty życia.

Pozdrawiam
Miruki

Offline

 

#8 2009-04-30 19:34:24

bato3

Sensei

Zarejestrowany: 2009-04-13
Posty: 40
Punktów :   

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

Raczej nie. A na pewno nie działa to na prostych wyprawach (za 2 pkt.)
Ogólnie to najkorzystniejsze są średnie wyprawy. I najwięcej kasy. I też ze średnich wypadło mi najwięcej itemów. A innym nawet zwoje :zazdrość :

Choć może to być prawdą na średnich.


隼矢参与 - pędy bambusa grające w darta (copirajt by Panda)

Offline

 

#9 2009-05-02 20:51:32

drill54

Teibou

1690986
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2009-04-12
Posty: 36
Punktów :   

Re: Jak się rozwijać, w co ubrać

zrobiłem jak radzicie - średnie zadania są mega:)
normalnie przepis działa - kasy o niebo więcej, a i satysfakcja większa:)

-ale za to łatwiej oberwać.

Ostatnio edytowany przez drill54 (2009-05-07 11:44:54)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lubuscy-kibice.pun.pl www.otservers.pun.pl www.l2extasy.pun.pl www.niklan.pun.pl www.ssparta.pun.pl